خانه / پرسشنامه / پرسشنامه عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان مدل جان كلر

پرسشنامه عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان مدل جان كلر

پرسشنامه عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان مدل جان كلر ،داراي ۲۰ سوال است. هدف این پرسشنامه بررسي عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان پزشكي در چهار بعد: جلب توجه، تناسب، اطمينان و رضايت مي باشد.

پرسشنامه عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان مدل جان كلر بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي نمره دهی می شود. مطابق این طیف گزینه های آن شامل کاملا مخالفم، مخالفم، نظری ندارم، موافقم و کاملا موافقم می گردد. امتیاز هریک از این گزینه ها نیز به ترتیب اشاره شده ۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵ را شامل می شوند.

نکته (۱):

*امتيازات بالاتر در هر بعد، نشان دهنده تاثيرگذاري بيشتر آن بعد بر ميزان يادگيري دانشجويان خواهد بود و برعكس. روایی و پایایی این پرسشنامه با استفاده از ابزار های کمکی چون روایی صوری و آلفای کرونباخ محاسبه و مورد تایید قرار گرفته است. *توضیحات لازم در خصوص روایی و پایایی در فایل گنجانده شده است.

نکته(۲):

*انگيزه ها نيروي قوي در فرايند ياددهي- يادگيري هستند، بطوري كه حتي غني ترين و بهترين برنامه هاي كار آموزي و آموزش سازماندهي شده نيز در صورت فقدان انگيزه در فراگيران سودمند نخواهد بود.با توجه به اينكه موفقيت در هر زمینه ای به ميزان زیادی به انگيزه يادگيري بستگي دارد پس در رابطه بايد سعي بر اين باشد كه از روشهاي موثر برانگيختن فراگیران براي يادگيري مطلع بوده و آنها را بكار گيرند.

مشخصات پرسشنامه عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان مدل جان كلر :

دستورالعمل اجرا و شیوه نمره گذاری : دارد

تعداد صفحه: ۴

نوع فایل: word

روایی و پایایی: دارد

منبع:دارد

جهت دانلود پرسشنامه عوامل انگيزشي موثر بر يادگيري دانشجويان مدل جان كلر بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 30,000 – خرید و دانلود فایل

درباره رامین جمشیدی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس DASS-21

پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس DASS-21

پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس DASS-21 ، برای سنجش سازه‌های روانشناختی افسردگی، اضطراب و استرس ساخته ...