خانه / پرسشنامه / پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴c

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴c

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴c توسط ایزدیار در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای ۴C دیدگاه مشتریان ۴ مولفه و ۲۱ گویه بوده و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی از نظر افراد است. شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف ۵ درجه ای لیکرت است .

در پژوهش ایزدیار(۱۳۹۰) جهت تعیین روایی ظاهری و محتوی پرسشنامه، نخست به تایید اساتید خیره رسید، سپس برای بدست آوردن پایایی آن، از آلفای کرونباخ استفاده گردید که پایایی ابعاد ۴ گانه پرسشنامه بالاتر از ۰٫۷ بدست آمد که بیانگر پایایی خوب این پرسشنامه است.

مشخصات پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴c

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۴
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴c بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 30,000 – خرید و دانلود فایل

درباره مدیریت سایت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر توسط Lastovicka و Gardne ۱۹۷۹ساخته شده است ...