خانه / پرسشنامه / پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)که هدف آن بررسی عملکرد سازمانی با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان می باشد.روایی این پرسشنامه با استفاده از روش نظر مصححان محاسبه و قابل قبول گزارش شد. براي بررسي پايايي از روشهايي مانند اعتبار آزمون مجدد، فرم‌هاي موازي، دو نيمه كردن آزمون و آلفاي كرونباخ استفاده مي‌شود. معمول‌ترين آزمون پايايي براي سؤال‌هاي چند گزينه‌اي از نوع پژوهش حاضر ضريب آلفاي کرونباخ است که نوعي آزمون از سازگاري منطقي پاسخ‌هاي پاسخ‌دهندگان به همه سؤال‌ها در يک سنجه يا يک پرسشنامه مي‌باشد.

مشخصات پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۵
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید

RIAL 30,000 – خرید و دانلود فایل

درباره مدیریت سایت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

پرسشنامه امنیت روانی-فرم کوتاه دانشجویی

پرسشنامه امنیت روانی-فرم کوتاه دانشجویی

پرسشنامه امنیت روانی-فرم کوتاه دانشجویی ۱۸ گویه داشته و هدف آن سنجش ابعاد مختلف امنیت ...