خانه / پرسشنامه / پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور

پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور

پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور توسط معماری در سال ۱۳۸۶ در رساله دکتری طراحی و استفاده شده است که دارای ٨ عامل و ۴۵ گویه است و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی صنعت ورزش از ابعاد مختلف (حمایت مالی، مدیریت ترویج، مدیریت قیمت گذاری، قدرت حاکم بر بازار، مدیریت روابط عمومی، مدیریت فرآیند، مدیریت مکان، مدیریت نشان) از نظر افراد است. شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف ۵ درجه ای لیکرت است .

عامل های پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور عبارتند از :
– حمایت مالی : ١٢و ١٩و ٢٠و ٢١؛
– مدیریت ترویج : ١١و ١۴و ١۶و ١٧؛
– مدیریت قیمت گذاری : ۴٠و ۴١و ۴٢و ۴٣ و ۴۴؛
– قدرت حاکم بر بازار : ٢۶و ٢٧و ٣١و ٣۴و ٣۵و ٣۶؛
– مدیریت روابط عمومی : ٣و ٨و ١٠و ١٨و ٢٢و ٢۴؛
– مدیریت فرآیند : ۴و ۵و ۶و ٧و ٩؛
– مدیریت مکان: ١۵و ٢٣و ٢۵و ٢٨و ٢٩و ٣٠و ٣٢و ٣٣و ٣٧و ٣٨و ٣٩و ۴۵؛
مدیریت نشان : ١ و ٢.

مشخصات پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور

روایی و اعتبار :دارد
روش نمره گذاری و دستور العمل اجرا :دارد
تعداد صفحه:۱۱
نوع فایل:word

جهت دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

RIAL 45,000 – خرید و دانلود فایل

درباره مدیریت سایت

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

پرسشنامه اخلاق کار گریگوری

پرسشنامه اخلاق کار گریگوری

پرسشنامه اخلاق کار گریگوری دارای ۲۳ سوال بوده و هدف آن بررسی اخلاق کار از ...